Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

tisdag 4 januari 2011

Till mitt hår

Min svägerska är frisör & har massor med bra hårvårdsprodukter till bra priser där hon jobbar, så hon är min personliga leverantör av hårvårdsprodukter. Idag fick jag ny leverans, har provat dem flesta märkena på marknaden under åren & en klar favorit är produkterna från TIGI Bed Head. Nu har dem förnyat sina produkter, så både detta schampo & balsam är helt nya för mig, vilka favoriter har ni till era hår?

Translation: My sister in law is a hairdresser & have lots of good hair care at her work & is my personal hair care supplier. Today & got some new products from one og my favorite brands TIGI Bed Head.

Bed Head från TIGI i läcker rosa förpackning :0)
Tidigare hade jag en pumpflaska till shampot, också rosa...
Jag använder volym givande shampo & balsam, den goda dofter är också viktig ;0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar