Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

onsdag 5 maj 2010

Häng

Har mestadels hängt här hemma idag. Det blir varmare & varmare dag för dag så till & med jag som vanligtvis är en badkruka badar. Nu har vi lite "after work" innan dusch & middagen ska förberedas. Imorgon ska jag hjälpa Jacob att dekor måla i hans bar :0)

Går åt mycket av denna varan, över 30 grader...
Solspray som skyddar håret, doftar sommrig kokos...
Flip flop, den ultimata semester skon... Dessa har jag köpt på Skiathos.
Solkräm i massor, när dagen går mot sitt slut är man flottig & smetig efter allt solkräms gnidande. Min egna favorit Dr Hauschka, dock lite låg faktor. 20 faktorn har vi köpt här, riktig skit... Alfons använder självklart 50.
Jag fixade lunch idag, tonfisk sallad. Min var "gul"...
Killarna fick "röd" tonfisk sallad.
Jacob sippade sig en cider till lunch, jo ja tackar jag... Ska väl inte säga nå´t, drack själv ett glas vitt...
Terassen...
Grann huset...
IKEA... Gillar verkligen dessa vita stolar som både funkar inne & ute.
Pool baren som skymtar...
Skugga...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar