Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

torsdag 6 maj 2010

Dekor målning

Hjälpt Jacob att pynta sin bar med dekor målning. Cuba är Jacob´s inspirationen, så Che Guevara är på tapeten så att säga. Det var ett tag sen jag sist målade dekor så det var verkligen super kul + man fick improvisera. Hoppas Jacob är nöjd... Tycker själv det blev jätte bra :0)

En flyer fick inspirera till en röd stjärna som hamnade på väggen i baren.
Väggen längst fram till vänster innan målningen.
Fri målade gubbarna direkt på väggen...
Här har jag kommit igång...
En gubbe i närbild, alla individuella...
Så kom pappa & Alfons, lite improviserat blöjbyte...
Daniel servade med kaffe från Starbucks.
Röd stjärna målades i baren.
Måla, måla, måla...
Jag målar, Jacob städar baren, Michaela torkar golven & Alfons softar...
KLART!
Toalettdörrarna har vägledande gubbar efter min design, Jacob har själv spray målat gubben & jag målade dit tjejen idag.
Herrarnas...
Gubbarna blev lyckade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar