Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

fredag 10 maj 2013

Happy Friday!

Kan tänka mig att det är många som är lediga från jobb & skola denna dag, själv jobbar jag. Men det är fredag & fredagar är ju som bekant bara den bästa dagen på hela veckan :) Igår var vi i Köpenhamn, en härlig dag som jag återkommer till det senare.

Först vill jag bara önska alla en underbar dag!

Can imagine that there are many off you how are free from work this day, but I'm working. But it´s Friday & Fridays as we know, is the best day of the week :) Yesterday we were in Copenhagen, will come back to that later.

First I want to wish everyone a wonderful day!



Vi bakade pizza i onsdagskväll, lill lördag :)
Ikväll tror jag det lutar åt lamm på menyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar