Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

onsdag 19 mars 2014

Grötfrukost

Godmorgon onsdag!
Jag har för tillfället helt snöat in på gröt till vardagsfrukostarna. En favorit är quinoagröt med olika frön. Mättande, gott för att inte snacka om hälsosamt -me like!

Tidigt imorse reste Daniel till Alperna så resten av veckan har jag & Alfons huset för oss själva. Idag har jag ett spännande lunch möte på agendan & så är det redan halvlek. Hoppas ni får en fin onsdag!

Good morning Wednesday! 
I currently completely snowed in on porridge for breakfast. A favorite is quinoa porridge with different seeds. Measuring, tasty & not talk about healthy -me like! 

Early this morning, Daniel went to the Alps so for the rest of the week me & Alfons have the house to ourselves. Today I have an exciting lunch meeting & it´s already half week gone. Wish you a great Wednesday!



Jag toppar alltid gröten med kanel & färska bär eller som här med rivet äpple och havremjölk.
Jag har aldrig vanlig mjölk till gröten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar