Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

lördag 21 september 2013

Detox -dag 5

Hej hopp, så snabbt gick fredagen. Nu är det bästa sköna lördag, hemma pyssel står på dagens agenda, film & soffhäng framåt kvällen. Detox veckan har gått snabb, inte det minsta krångligt, men har kommit på det optimala angående kaffe... Att få dricka en kopp kaffe om dagen, varken mer eller mindre hade varit mysigt ;) Annars är min kost näst intill som vanligt. Känner mig mycket piggare än i vanliga fall, antar att det är örterna i detox tabletterna om sätter fart på systemet & driver ut alla slaggprodukterna. 

Hey hope, so quickly went Friday. Now is the best beautiful Saturday at home. My detox week has gone fast, not the slightest bit of complications, but I've really realized that one cup of coffee each day had been cozy ;) Otherwise, my diet is almost as usual.


Citron/ingefära drink med en näve vitaminer Frukost: 1 kokt ägg, naturell yoghurt med müsli & 1 rivet äpple, ekologiskt grönt te.
 Lunch på jobbet tillsammans med min kära kollega Karina. Jag åt fullkornspasta, med grönsaksröra & svarta linser (rester från middagen dagen innan).
 Eftermiddag: 1 ekologisk banan & en kopp ekologiskt ört te.
Middag: Ugnsgrillad kyckling a la club sandwich style, med dijon/turkisk yoghurt, babyspenat, rödlök, rödkål, avocado, gurka, tomat (locket på brödet åt jag inte). 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar