Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

tisdag 14 juni 2011

Spår av inspiration

Jag har en liten dörr bredvid min arbetsplats här hemma som döljer förvaring. Dörren har senast varit tapetserad med olika vykort & färgkartor som jag har hämtat inspiration ifrån till olika projekt, men i dag fick jag nog, allt åkte ner. Upptäckte att jag hade varit noga, tydligen använt tapetklister på baksidan av varje kort som satt uppe, inte lika kul nu när jag ska få fort alla rester. Men märkligt nog tycker jag det blev en intressantare dörr efter, mer inspirerande än innan...

Postcards and other inspiring images that have been hanging on a door next to my desk have left interesting traces. I actually think the door is more inspiring after...


Rester av ett kort med en skiss av Matisse & lite annat...
Färgkarta från den blå delen av dörren...
Baksidan av ett vykort jag någon gång har fått skickat till mig har lämnat ett avtryck som jag bara älskar...
Gula rester av kort & färgkarta...
Hmmm, mycket inspirerande... Kom & tänka på ett skolprojekt jag en gång hade på Gerrit Rietveld när jag ser detta. Jag kommer garanterat på ett sätt att använda denna nya inspirerande dörr på ett nytt sätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar