Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

tisdag 14 juni 2011

Gamla semesterbilder

Jag håller på att städa upp i min dator, den är bland annat överfull på foton som jag just nu lägger över på en extern hårddisk. Jag hittade många bilder från somrar som har passerat, från resor & utflykter runt omkring, jag visar er några. Årets sommar kommer att utspela sig i gamla Svedala, som det ser ut nu i alla fall, men som vanligt hos oss så kan mycket hända ;0)

Found some old pictures from trips and tours that have passed :0)


Disigt London 2007.
Jag med pappa & Lotta i ett soligt Köpenhamn 2006.
Barcelona 2008 där vi firade Daniels 30 års dag.
Någonstans vid havet ner mot Österlen, augusti 2009 när jag var höggravid med Alfons :0)
Med Etna i bakgrunden på Sicilien 2007.
Som brudtärna till Egle i Kaunas 2007, en galen upplevelse i ett mega varmt Litauen & helt klart det roligaste bröllopet vi någonsin varit på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar