Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

onsdag 5 januari 2011

På väg emot inspiration

Ännu en afton, trettondagsafton, vi har inte firat idag, har ni? Känns som det har varit mycket partaj sista tiden & mer väntar... Var på gymmet för första gången i år & svettades ut en massa gamla slaggprodukter som samlats i min kropp, skönt & uppfriskande :0) I morgon blir det tidig uppgång trots röd dag, vi sticker till Falkenberg på lååång weekend & kommer tillbaka på söndag. Jag har tänkt mig att dessa kommande dagar ska ge mig klarthet i mina idéer, hoppas alltså på inspiration. Men som vanligt blir det säkert många besök här & där & middagar så, see you on the westcoast!

Translation: Once again it´s holiday in Sweden, instead of celabrate I went to the gym :0) Early tomorrow morning we are going to my husbands hometown on the west coast, Falkenberg. I hope them the following days will give me new energi & inspiration. But I guess it will be lots of visits & dinners... See you on the west coast!

Nya pennor som efter denna bild packades upp & ställdes i mitt STORA pennställ, fyndat dem för mycket liten peng på GeKås dvs Ullared ;0) Perfekta till mina kreativa skisser!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar