Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

onsdag 5 januari 2011

Falkenberg

Ja idag har vi kommit fram i snöyran till Falkenberg, vi bor på Hjortsberg. Är bara tvungen att visa denna bild från i somras, närmare bestämt en bild från midsommarafton Av Hjortsberg. Som jag LÄNGTAR efter sol & värme, håller på bli galen av all snö & kyla. Jag peppar mig med att vi går emot ljusare tider & snart är vi här igen. Kanske man skulle emigrera, vad tror ni? Värme & sol ger att människor också får värme & sol i sinnet ;0) Nu ska vi ta oss an dagen & se vad den har att bjuda på efter ha druckit morgon kaffe & ätit äggmacka i bilen. TREVLIG DAG!

Translation: Yes today we have arrived to Falkenberg & Hjortsberg. I had to show you this lovely picture from last summer at Hjortsberg. I´m loging for sommer, sun & heat NOW! Maby we shuld emigrate, what do you think? Really tired of snow & cold... Now I will go out & do something good of this day!

Ja det är fortfarande vinter, suck... Denna bild värmer mitt sinne & påminner mig om att vi går emot ljusare tider :0) Hjortsberg by summer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar