Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

torsdag 28 oktober 2010

Nya visitkort

Var & hämtade mina nya visitkort igår på Grafika. Krister som har gått in i företaget & blivit ny delägare, är en stark drivande kraft som tidigare & fortfarande hjälper mig med många bildprojekt, hade efter eget infall printat mina visitkort på transparant plast, han tyckte det passade mig MEN var beredd på halshuggning. Knappast att han behövde oroa sig, det blev kanon bra & jag är SÅÅÅ NÖJD :0)

Translation: I picked up my new buisnesscard from Grafika yesterday. I hade a surprise, they hade printed my card on a transparant plast which they thought suited me, VERY FUNKY & I´m really pleased :0)

Ett paket hämtades...
Visitkort är fått en ny renässans igen.
MÅNGA kort är det i två olika varianter, en för bloggen EMMIXAD & ett för övrigt arbete EMMDESIGN :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar