Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

fredag 3 september 2010

UNDERBARA Sicilien

Har en fin kväll tillsammans med familj, ätit gott, snackat & har det bara skönt... Men vad vi åt nu ikväll, ja det blir det ett senare inlägg, istället sitter jag här & är lite nostalgisk över Sicilien, I JUST LOVE THIS PLACE! Ett av mina bästa medelhavs resmål -maten, människorna, naturen, filosofin... Vi semestarde där, jag & min man, 2007. Visar några bilder från den resan & längtar tillbaka -MYCKET! Hoppas ni alla har trevligt fredags mys, nu ska jag fortsätta med mitt :0)

Cefalú, en lite pärla vid havet på norra sidan :0)
Medelhavet...
Så mycket mat vi åt... Här anti pasti & iskallt rosé, italienarna kan sin mat!
Fantastisk pasta... :0)
Jag får fortsätta drömma om Sicilien, men hit ska jag ABSOLUT igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar