Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

torsdag 2 september 2010

Lunch på stan

Idag lunchade jag med tjejerna från Lollopard på Greekway vid Södertull. Precis nu när jag skulle länka Greekway till bloggen fann jag mest riktigt urusla recensioner, speciellt om servicen & personalen -så ingen länk. Den dåliga servicen märkte vi inte av, vi plockade till oss av lunch buffén, betalade & satt sedan ute i det vackra vädret & snackade. Så mitt utlåtande blir: ganska dyr lunch (80 ,- & då ingick endast kranvatten som dryck all annan dryck & kaffe kostade extra -dåligt!!!) men en mycket trevlig lunch på stan. Nu ska jag vila mina trötta ben efter premiären av ZUMBA träningen på Forum i kväll, sov gott!

Min lunch tallrik på Greekway såg ut så här idag. Besvikelsen var vinblads dolmarna, inte alls så goda som dem ska vara & alldeles för mycket mynta i för min smak :0(
Pasta var över representerat på buffén samt potatis, men det jag tog smakade ändå mycket fint, men 80 kronor HALLÅ!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar