Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

onsdag 1 september 2010

Jag & Forum

När jag tränar så tränar jag på Forum. En av mina bästa väninnor var instruktör här tidigare, jag gillar utbudet & lokalerna. Idag förnyade jag mitt kort, vad ska man säga? Dyrt, ja visst, men livs viktigt. Mår UNDERBART BRA av att träna & skönt med "egen tid", i morgon ska jag ge mig i kast med ZUMBA, never done it before, vi får se hur det går...

FORUM mitt på Djäknegatan här i Malmö.
Jag, redo för en omgång kondition :0)
Phuuu, det var gött...
En After workout från Redfellas i bilen efter träningen, fylla på förrådet med ny energi, underbart god. Ska prova att göra denna hemma som innehåller vanilj yoghurt, avocado, banan & honung :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar