Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

torsdag 12 maj 2016

Sommarskor

Jag har uppdaterat min skogarderob. Letat länge efter modell robustare sandaler, utan att de ska vara "tantiga". Hittade dessa för en helt ok slant hos Zalando, dessutom i silver -ännu bättre. Jag har också fallit för den vita skotrenden, dock inga sneakers utan ett par klassiska Converse. Nästan varje år flyttar ett par nya Converse hem till mig & så blev det även i år ;)

I have updated my shoe closet. Been looking awhile for some sandals & I now found those at Zalando, in silver -even better. I also got a par of classic white Converse, just love Converse.


 Med risk för skoskav gjorde jag något som man alltid borde göra... Jag tog på mig skorna & gick nästan en hel dag med dem inomhus. Mycket bra & inget skoskav :)
 En ganska så rejäl vit sula.
 Så finns det nu också ett par vita i min samling.
En mindre lyckad grej... Jag har fått gå upp en skostorlek sedan jag fick Ofelia. Hoppas att detta är tillfälligt för annars ligger mina gamla skor risigt till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar