Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

fredag 4 februari 2011

Nya smycken

Förutom armbandet jag köpte häromdagen så var det väldigt länge sedan jag köpte prylar till mig själv. Men nu så har jag slagit till! Gina Tricot & Oasis har fått mina slantar, väl värt. Här kommer mina nya accessoarer & ett plagg...

Translation: Some new things from Gina Tricot & Oasis. Gonna wear some of them tomorrow at a party :0)


Långt hängande & dinglande örhängen, förr 89,- nu endast 19 ,-, ett riktigt fynd. Ringen köpte jag för fullt pris, 99 ,-, bägge från Gina Tricot.
Tänkte faktisk bära denna ring på pekfingret...
Nästa fynd är dessa örhängen, också från Gina Tricot, tidigare pris 99,- nu endast 19,-, I´m so happy...
En påse från Oasis...
Innehållet i påsen är leopard mönstrat... Vad? Ja det är något jag ska ha på mig till min svarta pennkjol i morgon då det väntas fest för en liten tjej :0) Ska försöka få till en schyst bild!
TREVLIG FREDAGS KVÄLL, KRAM!

2 kommentarer:

  1. Min tidigare kommentar har tydligen blivit censurerad. Trist men jag upprepar frågan;
    Ingår Gina Trikot i samma kedja som Gina Tricot?
    :o)
    Det ser inte speciellt proffsigt ut med den genomgående dåliga stavningen, vilket är tråkigt på en i övrigt trevlig blogg.

    SvaraRadera