Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

måndag 7 februari 2011

Kläder för små

Snoozy är som bekant en av mina favorit butiker med barnkläder här i Malmö. Jag var på en liten inköps runda förra veckan, bland annat handlade jag lite kläder till lilla Märtha som döptes i helgen. Eftersom jag mest handlar till min Alfons så är det lite extra kul att få handla tjejkläder, den totala motsatsen!

Translation: I bought clothes at my favorite store Snoozy to little Märtha who was baptized this weekend :0)


Hos Snoozy kan man kombinera kläder med färg & mönster i det oändliga, höll knappt på att ta mig ur butiken denna gång ;0) Det blev ett klänning med tajta byxor med elefanter.
Super fint mönster, inte för sött!
Det blev även en body.
Mönster med cirkustema :0)
Kvaliteten är toppen & det är kul att Snoozy inte är alltför exponerat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar