Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

måndag 17 januari 2011

Just nu

Just nu sitter, hmmm, menar halvligger jag i soffan, läser min nya Elle som om med posten idag & fixar samtidigt naglarna, så skönt! Letar efter bra recept på bröd också, väntar lunchgäst i morgon som absolut inte tål att få i sig jäst eller sockerarter, får se hur det slutar med det brödet... Mina naglar får ny färg, har på sista tiden kört hårt på klar röda färger men nu blir det ny färg, mörkaste rött i liten flaska från Mavala. Gillar speciellt penseln, mina naglar är smala likaså penseln :0)

Translation: I´m in the couch, reading my new Elle magazin & having my nails painted :0)

Stärkande underlack, nagellack i färgen Acapulco från Mavala, överlack & en stärkande kopp grönt te, gokväll på er från mig i viloläge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar