Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

måndag 10 januari 2011

Hejdå julen

Idag packar jag med vemod ner julpyntet, tycker jul månaden nästan är för kort & det blir lite väl tomt när allt pynt är borta. Tror att granen & adventsstjärnorna får stå kvar nå´n dag till för mysfaktorn på kvällarna nu när det är så mörkt & grått... Men jag vet när pyntet är borta & det är ny städat i varje vrå så känner jag mig redo för våren & allt blir bra, nu återstår ju bara vårtecken ;0)

Translation: Today I have a typical january project, taking all the christmas decoration away, a bit sad -december & christmas is so short... But I know it will feel better after everything is away, than ready for spring!

Ja, jag tror 40 stycken julkort blev skickade från oss i år. Vi har fått dessa tillbaka som jag precis fotade innan dem åker ner... Jag begär inte att vi ska få tillbaka kort från alla, men tycker julkort är en fin tradition & tänker fortsätta med det! Fem kronor i porto är det minsta man kan unna sin familj & vänner för en jul hälsning!
Vårt nyaste julinslag för året, vit plastgran, otippat lyckat + vi har fått många komplimanger. Snart packas även denna ner... Ses i december!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar