Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

onsdag 12 januari 2011

Ett oskrivet blad

Onsdag, redan halvvägs genom veckan, går sååå fort. För en stund sedan avslutade Alfons sitt förmiddags mellis, själv jag dricker kaffe & lyssnar på när Petter blir intervjuad på P3 populär, jag letar, spanar & boundar... Skulle behöva komma ut en stund, snö har fallit igen :0( Börjar nästan tro att på riktigt att vi bor i helt fel land... Håller tummarna att tisdagen kommer bringa tur & att jag kommer få svettas en stund på Forum. På dagens agenda står också att hitta ett nytt recept på mussli som ska rostas i ugn, då inte sötad, får se vad jag hittar... Vill också passa på att tacka vissa personer för relaterade tips, jag är grymt sugen på jobb! Trevlig tisdag på er :0)

Translation: Already wensday, times fly! Have my one project little projecct, trying to find a BIG project, will see how it goes... Having coffe & listening to radio P3, wish you all a graet wensday!

Frukt killen, ett äpple till mellis :0)
En hälsomuffins som låg i en påse allra längs in i frysen, la den i en plastpåse i ugnen & värmde på 70 grader, å vips som nybakad, förmiddagslyx :0)
Min bok, ett nytt uppslag, ett oskrivet blad, små projekt blir man inte fet på, något STORT behövs... Letar, vrider, ringer, frågar... Uppdraget fortsätter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar