Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

måndag 6 december 2010

Manikyr för klor

Vår lurvtuss, katten Fliza är GALEN i mina naglfilar. Hade som plan att fixa med mina naglar under kvällen i soffan, så jag hade plockat fram filar & lack. MEN det var någon som han före mig, Fliza var nämligen mycket angelägen om att fixa sina klor, tjej som hon är :0)

Translation: Our cat Fliza is crazy in my naile fils. My plan was to fix my own nails during the evning, but someone got ahead of me, Fliza... :0)

Hmmm, ser ut som matte har lagt lite grejor till manikyr här...
Ja, jag behöver ändå fixa mina klor inför veckan...
Filen slet sig, var tog den vägen...?
Måste fila klart klorna innan lacket ska på...!
Ahhh, skönt, klorna fixade, nu kan jag softa!
Ska jag behöva slåss med katten om mina skönhetsprylar? Verkar inte bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar