Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

tisdag 7 december 2010

Lucka nr. 7

Det var en ren tillfällighet att det blev Rörstrand Filippa K muggar vi dricker vårt kaffe ur. Jag fick 4 muggar på min födelsedag av några familjemedlemmar för ett par år sedan, å då ska man veta att deras wildcard faktiskt funkade. Har rätt så bestämda åsikter om vad som funkar & inte funkar. Sedan har det bara blivit fler & fler muggar med i den svarta mönster kulören. Jag kan aldrig få för många muggar, så nu önskar jag mig två stycken muggar i den sista designen som heter Mosaic :0)

Translation: It was a coincidence that we now are drinking coffe in Rörstrand Filippa K cups. I´m know a collector of thoose cups & wish me the latest design for christmas, Mosaic :0)
Hittade ett bra pris på Design online...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar