Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

tisdag 21 december 2010

Glada kuddar

Som hobby syr jag kuddar & lapptäcken, på förfrågan visar jag några bilder på kuddar jag har sytt till Alfons rum. Jag är en tygsamlare, allra häftigast när man syr dessa grejor är att kunna återanvända gamla tyger, inget blir det andra likt, miljövänligt med en historia :0)
Är ni sugna på någon unik kudde eller filt, hör av er, jag syr på beställning -VÄLKOMNA!

Translation: As a hobby I´m sewing pillows & blankets based on patschwork. I´m a collecter of textiles. Do you want to have a unique pillow or blanket, just contact me!

A för Alfons!
Många av dessa tyger kommer från Stoff & Stil...
Använder mig av flera olika tekniker när jag syr...
En kudde som jag faktiskt för länge sedan har vävt med varptryck...
En idé, färg, händelse eller tanke, jag spinner vidare & fixar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar