Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

söndag 7 november 2010

Pasta Carbonara

Pasta Carbonara

Blev singelmiddag idag, söndag å allt. Daniel befinner sig just nu på Möllan & firar MFF som svenska mästare. Jag ville absolut ha lagad varm mat så det blev en pasta Carbonara som blev toppen bra, för att pigga upp mig fick det bli ett glas rött till. Nu känner jag mig redo för ny vecka efter en skön helg :0)

Translation: Singel sunday dinner for me, pasta Carbonara with a glas of red wine -just to make it more fun. Now I´m ready for a new week after a lovely weekend with friends & family :0)

Rött för mig :0)
En hemlagad Carbonara är aldrig fel, idag kändes det hel rätt :0)
En äggula är ett måste & så fick nyriven parmesan sällskap är västerbottenost, toppen :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar