Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

onsdag 27 oktober 2010

Sverige pizza

Back in town efter två intensiva dagar i Falkenberg. Middag igår blev hämt pizza från Charlie Chaplin pizzeria, det finns två alternativ att välja på, antingen en kebabrulle, som enligt mig är Sveriges godaste rulle, dem bakar brödet när man beställer & är den enda kebabrulle jag äter what so ever. Alternativ nummer två är Sverige pizza´n, kebabpizza på spröd botten, endast här jag beställer kebab pizza också. Men andra ord, skulle ni någon gång befinna er i Falkenberg & är sugna på pizza eller kebab i någon form, gör ett besök hos Charlie´s :0)

Translation: Back in town after to intense days in Falkenberg. Dinner yesterday, kebab pizza from the best kebab place what so ever, Charlie Chaplin pizzeria. If you ever passas Falkenberg & feel for anything whit kebab, go than to Charlie´s :0)

Jag beställde en pizza med mild sås...
Så var man utanför Skåne´s gränser dvs pizzasallad i burk istället för i plastpåse ;0)
Min pizza :0)
Fantastisk pizza botten, undrar vad hemligheten är? Har jag nå´t att kommentera så kanske isbergssallad & gurka piffat upp pizza´n ytterligare, kanske ska be om det nästa gång, typ om ett år...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar