Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

torsdag 21 oktober 2010

Samlingen utökas

Tog en sväng förbi Tjallamalla, har fortfarande pengar kvar på mitt presentkort jag fick av mamma i julklapp. Tyvärr tycker jag att deras klädsortiment inte längre är vad det har varit här i Malmö, men deras accessoarer är fortfarande schysta. Jag slog till på en ny Cheapo klocka, tror det blir min fjärde. Kan nästan påstå att jag behövde en ny klocka, mina andra har nästan hela bunten nå´n defekt för tillfället. Uppiggande, kände att jag behövde något till mig själv när vi nu har återvänt till höstmörkret...

Alltid lycka att komma hem med en påse....
Min nya klocka låg förpackad i denna kartong...
Lite tyngre än vad jag trodde, vilket bara är positivt :0)
Så där ja, sitter perfekt! Kommer att användas flitigt i höst :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar