Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

torsdag 21 oktober 2010

Min torsdagskväll

Mina fötter kändes något sunkiga efter två veckor i sandaler & flip flop, det blev till att sänka fossingarna i ett varmt fot bad för grovrengöring. Jag har sedan filat, klippt, ansat, smort & målat. Passade på att bläddra igenom Plaza interiör & druckit en kopp te. Snart blir det till att krypa ner i en renbäddad säng med mina spillans nya fossingar, godnatt torsdag!

Så skönt & så enkelt, vardagslyx :0)
Mina väl använda verktyg för prima predikyr.
Till vänster bästa grunden för både tå & hand, till vänster ett nytt lack av ett helt okänt märke för mig, men det känns höstigt bra i färgen :0)
Folk som påstår att Body Shop har helt rent ekologiskt innehåll i sina produkter borde veta bättre... MEN jag gillar i alla fall deras fotkrämer, nu kör jag på en burk med ett innehåll som sägs vara intensivare & kraftigare för foten. Den doftar härligt av pepparmint & är läckert smörig i konsistensen...
För att inte snacka om färgen, en tio poängare. MEN hur kan det vara naturligt rosa av pepparmint?
Ja ja, skön på foten är den...
Plaza Interiör, extra tjockt nummer -I LIKE!
I tidningen fanns ett reportage med Martina Haag.
Å så fanns även Max Jenny med med sin lya på Vesterbro i Köpenhamn.
En kopp grönt ekologiskt te till mig!
Det blev också ett fantastiskt saftigt päron...
Å några mandlar & aprikoser från Saltå Kvarn.
Mellan nagelmålningen blir det surf...
Godnatt på er, ses i morgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar