Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

fredag 22 oktober 2010

Förpackat ben

Vad har hänt här då? Ja efter ett par dagars kraftig värk i mitt vänstra knä, eller strax under knäskålen, fick jag till sist släpa mig iväg till vårdcentralen, inget man gör frivilligt! På vårdcentralen ställdes det många frågor, det blev många klämningar, sträckningar, mätningar & till sist konstaterades en inflammation i knät. Som synes här på bilden har jag efter doktorns dom smort in knät med Voltaren & sedan på min mans inrådan lindat gladpack runt hela paketet. Så tyvärr, ingen träning på ett tag :0( MEN fredagsmys med mannen i soffan :0) TREVLIG HELG PÅ ER ALLA!

Finns många användningsområden för gladpack som här synes, hoppas på resultat & inga mer smärtor :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar