Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

onsdag 8 september 2010

Alfons 1 årsdag

Å vilken dag, firat Alfons 1 årsdag hela dagen lång. En glad kille som nu stupat i säng efter ha blivit proffs på att öppna paket, ta emot gäster, äta plättar & busa med polarna. ALFONS, MAMMA & PAPPA TACKAR ALLA SÖTA & RARA VÄNNER & FAMILJEMEDLEMMAR FÖR FINA PAKET, HÄLSNINGAR & LYCKÖNSKNINGAR!!!

Spana Alfons födelsedag :0)

Vi möttes av denna glad kille när vi sjöng Ja må du leva...
Ett STORT blått paket från mamma & pappa...
Hmmm vad kan det vara...
Ahhhh en spännande matta...
KUL att fylla år :0)
Paket från kusinerna i Norge :0)
En fin kanin hade kusinerna också knåpat ihop :0)
Vid lunch dök mormor & Jack upp med denna FANTASTISKT fina smörgåstårta :0)
Flaggan på topp! Mera pynt åt folket, enligt mig!
Fina ätbara blommor, ÄLSKAR dekorationer :0)
Jag i en något mörk bild, typ också den enda... I alla fall, redo för smörgåstårta i min nya fina blus från H&M.
Smarriga största biten på mitt fat, tårtan innehöll en massa lax & räkor :0)
Lunch dags för "jag kan själv" :0)
Mera paket från mormor & Jack....
WOW LEGO :0)
Mormor & pappa assisterar...
Brandbil :0)
Så där, ombytt & upp stylad för kalas i skjorta & redo att öppna farmor & Uffes STORA paket...
Så kom Ann med Vincent & Anna med Anton förbi & var kalas sugna, mera paket :0)
Jag fixade fika...
PETIT var ordet... Mini muffins.
Små blå dammsugare...
Små affrobollar...
Å sedan en STOR tårta till en STOR kille, HURRA ljus från Lagerhaus. Provsmakning blev små killarna dock utan, istället fick dem plättar & frukt mos :0)
Pinocci tårta eller nostalgi tårta som jag hellre kallar den, fylld med hallon mousse, recept kommer framöver...
Glada Anna :0)
Plättar i stora lass :0)
Vincet kör Alfons :0)
Anton ville inte vara sämre han, Alfons låter vännerna jobba, han själv gillar att softa :0)
Bus med pappa, dags för kvälls badet. Ett helt år som ska fyllas med nya spännande saker innan vi fyller två...
TACK & GODNATT för denna födelsedag :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar