Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

torsdag 8 juli 2010

Stora killen

10 månader blir världens bästa Alfons idag :0)
Vart tar tiden vägen? De här 10 månaderna har bara fullkomligt rusat fram & numera är Alfons en liten snackis som älskar att vara i centrum. 1000 pussar till vår kille som verkligen förhöjer livet.
Här är en hälsning till er från Alfons :0)

Jag gillar att visa upp mina två gaddar :0)
Å smila & flirta är kul.
Så kan jag spela på läpparna också :0)
Att känna på precis ALLT med pekfingret är numera en klassiker.
Å så kan jag stå i min tripp trapp stol också :0)
Stop, morsan du tröttar ut mig med allt fotograferande....
Ahaaa, en ostskiva, ska jag äta eller leka med den? Trevlig dag på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar