Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

onsdag 19 maj 2010

Ny inspiration

Jag har för vana att samla på mig inspirerande bildmaterial. Det brukar bli en rejäl hög liggande intill mitt arbetsbord & så till sist, som nu idag, går jag igenom högen & rensar. Det som blir kvar sätter jag in i pärmar eller klistrar in in min klippbok. Förrådet med inspiration är påfyllt :0)

Fantasifull make up & frisk bild...
Ljuva rosor...
Blir sååå inspirerad -tänker accessoarer...
Här gillar jag hur de har jobbat med bokstäverna.
Härlig dukning...
Tårta toppad med färska blommor...
Trevlig väska...
Mixa mönster & förpackningar funkar alltid & är en stark inspirationskälla.
Glas konst... Älskar formen.
Önskar att denna samling vaser var mina egna...
Kvinnligt...
Big city, här finns alltid inspiration!
Spana in korsstygnen till höger... Konst, lekfullt & befriande!
Här sorteras det i plastfickor.
Fann detta papper jag printat från nätet. Rabarberblad so, gjuts av till fågelbad, måste göra ett eller flera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar