Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

torsdag 12 augusti 2010

Grön, nej men brun

Jag älskar färska juicer & smoothies med nyttigt innehåll. Fräscht, nyttigt & gott. Idag testade jag en ny mix inspirerad från Raw Clarity. Grönt var det tänkt att färgen skulle bli på denna juice, men icke, snarare åt det bruna hållet. MEN god för det & inte för att snacka om nyttig. I morgon ska jag justera innehållet för att se om jag kan få den riktigt grön :0)

Dagen glas innehåller: Färsk pressad apelsin juice & några djupfrysta jordgubbar...
En näve baby spenat...
1 halv banan...
Å sedan mixa, mixa, mixa...
Min brunis är klar...
Smakade mycket fint. Jag om någon borde ju veta att när man blandar rött med grönt = brunt. Jakten på skapandet av grön dryck fortsätter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar