Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

tisdag 16 mars 2010

Mönster fest

Jag försöker hitta roliga kläder till min lille son från fler ställen än de vanliga kedjorna. Igår sprang jag på en helt ny butik -iallafall för mig. På annars det så trista köpcentret Jägersro här i Malmö hade Snoozy öppnat. Färg & mönster fest från golv till tak vill jag lova. Svenskt företag, designern sitter i England & de tillverkar i egen regi i Kina. Priserna mycket OK, kvaliteten är bomull med lite elastan. Håller nu kvaliteten vad den lovar så kommer det bli mycket kläder härifrån framöver :0)

"We don´t stop playing because we are old, we grow because we stop playing"
-citerat från Snoozy

Skandinaviska Snoozy.
Retro body 99,-
Body med giraffer 99,-
Matschande mössa 69,-
En mössa till att byta variera med 69,-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar