Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

söndag 23 maj 2010

Mamma 60 år

Jag har en fantastisk mamma som absolut inte har blivit tant fast nu är 60 år fyllda i april. Födelsedagen firades i Barcelona, så igår firade min lilla familj henne :0)
Än en gång, GRATTIS kära mamma :0)

Mamma älskar rosa, så självklart ett rosa paket från oss. Nu väntar SPA tillsammans med mig :0)
En STOR bukett blommor, giganstiska rosor är endast gott nog för en jubilar!
Ljulig färg & underbar doft...
Gillar den gröna topparna...
Vackert dukat med gamla släktglas.
Jag & Daniel stod för förrätten, löjroms toast.
Ett fantstiskt frotografi av sångaren i R.E.M & min mamma, taget i London backstage efter en liten V.I.P konsert.
Glitter är det inte bara jag som gillar :0)
Min mamma är en samlare. Här hennes röda skåp i köket fyllt med gamla burkar.
Koppar panna hängandes från taket fylld med köksredskap.
Samling med äggkoppar.
Vacker fem stänglad orkide från arbets kollegor.
Farbror Trollis.
Kalv filé...
Sparrisar...
Gott vin...
Huvudrätten med kalv filé, grillade grönsaker & hasselbacks potatis med rödvinssås :0)
Underbart gott...
Flan med hemgjord lemoncurd & färska jordgubbar :0)
Bordsdekoration...
Kallt rosé...
Friterad camenbert & persilja med två olika sylter :0)
Proppmätt... :0)
Piano, mamma älskar musik.
Vi avsluatde kvällen med spel, Subarit som handlar om mat.
Jag i funderar tagen...
Vacker detalj från tablet.
Mammas absoluta favorit snacks :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar