Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

lördag 1 maj 2010

CUBANO - u know u want it!

Premiär besök hos uncle Jacob & hans nya bar Cubano på bar gatan här i Paphos igår. Jacob har själv putsat upp stället till en klar succé. Innan vi reser hem ska jag hjälpa Jacob att dekor måla inne i baren, så fortsättning följer på det...

Har hjälpt Jacob med loggan, den blev schyst tycker jag.
The owner him self...
Fräscht & enkelt :0)
Här finner man fin vodka...
Många flaskor blir det...
Uppradade droppkorkar...
så långt ögat når...
Ölsorten som dominerar på Cypern.
Shakers blir snyggt blickfång.
Glas...
Drinkpinnar & sugrör...
Världens bäst strawberry daquari blandad av min bästaste svåger :0)
Underbar, en klar favvo!
Mmmmmmmmmm...
Läskande Carlsberg, probably the best beer in the word....
Fina knappar som Jacob hoppas slå på många gånger under säsongen.
Meny´n har jag gjort...
Fylld med dryck, bara att välja...
Adressen så ni hittar hit!
Färgglada skålar som ska fyllas med snacks.
Några av dessa hamnade i min goda, röda, fina drink :0)
Självklart en röd blomma som matchar stället.
Alfons sov sig igenom disco dunket som pulserade i hela området, men vaknde till en stund & passade då på att prova uncel´s mössa i baren & charma några av gästerna. Här med farfar :0)
Jacob in action :0) Kommer bli mer av denna varan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar