Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

tisdag 2 mars 2010

Piffigt & lite kitschigt

Egentligen har jag MEGA köpstopp... MEN jag var & köpte födelsedagspresent till min äldsta brorsdotter & fann då piffiga budget accessoarer till mig också :0) Tycker absolut man kan spana in accessoarerna på H&M´s barnavdelning, speciellt om man är ute efter hårspännen & hårsnoddar, billigare & många fler varianter. Jag gillar speciellt att det är mer färg.

Äger ett par blå som jag visat här tidigare, de sitter superbra på mitt tunna hår & rosetter IS HOT!
Föredrar kanske mer kvalitativa nagellack MEN spana in färgen, min favorit!!! Tänkte att det är kan pigga upp mig & omgivningen tillsammans med armbandet med nitar jag fann på barnavdelningen
-tur att jag har tunna handleder :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar