Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

söndag 27 mars 2011

Sängliggande -del 2

Jag uppdaterar med nya bilder från sängläget...

New pictures from my sick day in bed...

Daniel & Alfons har bland annat varit & handlat tidning & Piggelin till mig :0)
Att lättast fly från verkligheten är att öppna en tidning. Jag är väl egentligen ingen isglass älskare, men när man knappt får i sig nå´t i mat väg så känns en Piggelin onekligen som ett bra alternativ...
Fliza har bara ändrat ställning, en trött sak det där lurvet...

2 kommentarer:

  1. Hej Emmixad, kul att du läser min blogg. Nu ska jag kika på din!

    Ha en skön söndag!

    /Susann

    SvaraRadera
  2. Mycket kul! Kan bara säga detsamma, TREVLIG AVSLUTNING PÅ SÖNDAGEN :0) /em

    SvaraRadera