Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

tisdag 2 mars 2010

Just nu

Dagarna hos mig går raket snabbt. Idag: hängt med min lille son massor + diverse alldagliga sysslor, en lååång promenad, lite handling, tvättning, packning. Imorgon drar vi på lång weekend till norska fjällen tillsammans med min brors familj. Här är bilder från dagen.

Numera daglig rutin -gärna på förmiddagen, färsk pressad apelsin/grape juice med linfröolja + mandlar från Salt å kvarn.
Shoppade ny mjuk haklapp till sonen, han ogillar nämligen starkt sin hårda.
Dagarna som följer hoppas jag på att äntligen återuppta mitt läsande. Först ut denna bok som jag fått rekommenderad av min svärmor. Känns lagom avancerad att starta med.
Fixat ett paket till min brors äldsta dotter som mycket snart fyller 9 år. Har nämligen fått en utmärkelse av henne "Emma är helt genialisk när det gäller att slå in paket" - sååå stolt + något jag måste fortsätta att leva upp till :0)
Hello Kitty diggar mina brors döttrar, inför kommande träff har jag fixat gulligt lördagsgodis!
Min bror & hans familj bor i Norge, han har beställt chips &....
kaffe. Norsk kaffe ska man passa sig för -som te... Äkta skånskt Zoegas är det krumme i!
Hann med att baka en omgång småkakor också.
Hela sängen fylldes snabbt med prylar som skulle med i packningen... Att vi gått från 2 till 3 är tydligt :0)
Plockade fram dessa. Jag hoppas på sol i fjällen!
Två burkar fyllda med kakor som följer med på resan.
Min mamma var här med en nystickad tröja till sonen :0)
Vacker skugga kastades på väggen från solen som lyste genom det vackert färgade fönstret, sen eftermiddag...
Ännu en solskugga genom fönstret, romantiskt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar