Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

söndag 29 december 2013

Nyår i Schweiz!

Nyårsveckan ska spenderas i Schweiz & Frankrike. Jag kommer samla på mig massor med bilder som jag senare kommer börja redovisa i slutet av veckan ;)

Tills dess rekommenderar jag er att följa mig på instagram, ni hittar mig som @emmixad. 

New Year's week we spent in Switzerland & France. I will collect lots of pictures which I will present at the end of this week ;)

Until then, I recommend you to follow me on instagram, you can find me as @emmixad.



 Har ni planerat nyårsmaten än?
Till förrätt kan jag kanske inspirerar er med en varm rökt laxmousse toppad med löjrom, MUMS!
Det enda jag vet om vår nyårsmeny är att löjrom kommer att förtäras, resten blir en överraskning ;)
ÖNSKAR ER EN RIKTIGT GLITTRIGT NYÅRSAFTON!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar