Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

tisdag 17 september 2013

Detox -dag 2

Min förkylning har nästan helt lagt sig, jag är nu övertygad om att den passerat snabbare än vanligt på grund av min detox. Det går inte att slarva med vatten intaget, så mycket kan jag säga. Här är min tisdag. 

My cold has almost completely subsided, I´m now convinced that it passed more quickly than usual because of my detox. Here is my Tuesday.


 Samma sak, igår, idag, imorgon... Startar dagen med rumstempurerat vatten med citron & ingefära innan frukost.
 Frukost: Naturell ekologisk yoghurt med hemlagad müsli, blåbär & eko grönt te.
 Förmiddag: Ett kokt ägg med örtsalt & ett finncrispkex, eko ört te.
 Lunch: Rester från gårdagens vegetariska soppa + med ekologiska råris udon nudlar.
 Eftermiddag: Ananas, en proteinmuffins (återkommer med recept), eko grönt te.
 Middag: Ugnsbakad laxfilé med pesto & citron med...
 Sallad på spenat, tärnat äpple från trädgården, fetaost, basilika & ugnsrostade lila morötter.
Å så quinoa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar