Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

onsdag 2 januari 2013

Killalea State Park

Så ska jag ta & visa er bilder från vår campingtur med tält, vi bodde vid Killalea State Park. Det gick över förväntan, så sa grabbarna när vi packade ihop tre dygn senare. Antar att de menade mig & Sisse... Den sista natten bodde vi i ett övernattningsrum istället för i tält, men den natten hade vi alla kunnat vara utan -säger inte mer än så ;)
Själv säger jag, camping = check!

I will show you some pictures from our camping tour with tents, we stayed at Killalea State Park. It went better than expected, said the guys when we packed up three days later. Guess they meant me & Sisse... The last night we stayed in a room instead of tent, but the night we had all been able to be without, I say no more than that ;)
Me & camping = check!



Killalea State Park var vårt hem ett par nätter...
Jag tror att Kasper måste köpa större bil, för när dörrarna öppnades föll allt ut -bokstavligt talat ;)
Vad kan man säga?! Killarna fixade med tältet, Sisse & jag lutade oss tillbaka :)
Detta är vad jag kallar rätta takter!
Så skålade vi för att tälten var uppsatta!
Alfons myste!
So far so good ;)
Alfons checkar in sin sovplats :)
Camping hygge ;)
Man är alltid som mest entusiastisk den första dagen ;)
Sisse & Kaspers hus ;)
Vår julklapp till värdfolket, camping kläder!
När man väl ska campa så ska man leva upp till alla fördomar :)
Nästan landslag uppställning ;)
Alfons väntar på att korvarna ska bli klara...
Skål från bushen!
En liten kille som gillade campinglivet skarpt!
Korvar de luxe redo för den första middagen ute i det fria.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar