Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

tisdag 18 december 2012

En påse med godis från Åhléns

Jag skulle bara byta parfymen jag fick i födelsedagspresent på Åhléns, men kom som vanligt hem med mer än tänkt ;)

I would just change the perfume I got for my birthday at Åhléns, but came home -as usual with more than I thought ;)


 Att komma hem med en påse från Åhléns är sann vardagslyx:)
 Personligen är jag mest för läppstift, något som jag inte kan leva utan! Men å andra sidan tänker jag nu ge detta läppbalsam från Estelle & Thild en chans som komplement till vardags.
Dels ekologiskt & så blir jag bara så himla lycklig när någon tänkt igenom formgivningen, ända in till insidan av förpackningen :) 
 Pradas senaste parfym heter Candy, har både ett kitschigt namn & förpackning -men jag är absolut helt såld på doften. Att få hjälp att välja doft av kunning personal är bra, det tar sin lilla stund med det är det värt. Annars är det lätt att jag kommer hem med det gamla vanliga ;)
Torrschampo är verkligen en toppen produkt & ett måste när man ska ut & resa (som jag snart ska), hårspray går åt mer än vanligt då mitt hår är på utväxt & det görs mer uppsättningar. Å så lite läppbalsam & riktigt gott lukta gott på det -vilken lycka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar