Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

fredag 5 oktober 2012

Välkommen helg!

Stressig vecka som jag bokstavligt talat avslutade med en löptur i högklackat... Fredagsmyset med sonen är avslutat. Jag förbereder lite inför morgondagen, Falkenberg står på schemat. Men innan dess gör Daniel gör Swedbank arena osäker & jag fortsätter med mitt egna fredagsmys i soffan med film, fotbad & rödvin -& just det, lite förberedelser ;)

ÖNSKAR ER ALLA EN TREVLIG & VÄLBEHÖVLIG HELG!

A stressful week that I literally ended with a run in high heels... Friday coziness with Alfons is finished. I'm preparing some things for tomorrow, Falkenberg is on the schedule. But before, Daniel makes Swedbank Arena insecure & I continue with my own Friday 
coziness at the couch with movie, foot bath & red wine ;)
WISH YOU ALL A LOVELY & A MUCH NEEDED WEEKEND!
  


 Hinner knappt dricka vin nu förtiden... Måste bli bättring ;)
Alfons & jag bakade fuskpizzor till middag. Spana in den fortfarande krispiga ruccola salladen från trädgårdslandet, lyx!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar