Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

måndag 1 oktober 2012

Firar en svensk mästare!

I lördagskväll firade vi hemma i lugnets vrå hos Therese att Daniel genomfört En Svensk Klassiker! 
Jag är med två ord, stolt & imponerad!

Saturday night we celebrated at home, in peace at Therese place that Daniel made  A Swedish Classics!
I'm in two words, proud & impressed!



 Champagne & söta små jordgubbar, en självklarhet när det ska firas!
 Trött, men inte dödstrött & glad för den sista av fyra medaljer -detta år :0)
Jag hade under min shoppingrunda på stan köpt med mig ett kilo kantareller hem, riktig festmat...
Vi dukade upp... 

 Å åt en förträffligt god kantarellpasta :0)
 Söt & kär vän...
Till kaffet & chokladen bjöds det på rom från Barbados, inte illa...
 Efter en god natts sömn (med vissa muskelkrämpor..) så åt vi en stadig frukost innan vi styrde söderut.
T, TACK för en fin helg & GRATTIS min man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar