Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

söndag 8 juli 2012

Sommarsöndag!

Jag & Alfons har haft en heldag. På förmiddagen betade jag av diverse hushållssysslor, vid lunchtid var det bara till att kasta av sig kläderna då termometern visade över trettio grader. Hela eftermiddagen var vi ute, sedan har vi packat väskan, Alfons ska vara några dagar hos mormor & jag har också hunnit fortsätta med renoveringen under kvällen. Daniel åkte tidigare än tidigast imorse till Vansbro & har fortfarande inte kommit hem än, stackarn. Nu ska jag stupa i säng då en ny vecka väntar runt hörnet!

Alfons & me has had a full day. In the morning I worked various household chores, at lunchtime it was only to throw off our clothes when the thermometer showed over thirty degrees. All afternoon we spent in the garden, then we have packed Alfons bag, he will be a few days at grandma & I have also managed to continue with the renovation during the evening. Daniel went earlier than the earliest this morning to Vansbro & still has not come home, poor darling. Now I will fall into bed when a new week is just around the corner!


 Alfons hämtade ner några böcker från sitt rum på förmiddagen då jag tvättade & donade...
Han gillar sina armband & halsband han gjort ;0)
 Humöret var på topp!
Idag passade det fint med dinkelpannkakor, grekisk yoghurt & en massa jordgubbar till lunch :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar