Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

söndag 6 maj 2012

Färgstark garderob

Börjat med den STORA vårrensningen av garderoben. Det mesta som rensas bort är faktiskt basic/förbrukningsvaror, typ överanvända t-shits, linnen & strumpor som köps inför varje säsong & används flitigt varje vecka + ett & annat inpulsköp ;0) Nu har min favorit säsong börjat, vilket innebär mer variation med färg & mönster. Här här några nya & några ny/gamla favoriter :0)

Begun with the BIG wardrobe cleansing. Most things that are excluded are actually basics,such as t-shits, tank tops & socks that are purchased for each season + one & other impulse bargain ;0) Now, my favorite season started, which means more variety with color & patterns. Here, here are some new & some new/old favorites :0)


 Nyinköpt stor sjal i härligt mönster med den rätta sommar känslan från Emmaus, secondhand :0)
 Ny för mig men gammal i gamet, arvegods som är en...
 En helt underbar väska med präbroderi, kan komma att bli en vardagsfavorit!
 Den perfekt vippiga kjolen är ny i rosa spets & kommer från H&M :0)
 Pucci känsla, skön blus med absolut inget slitage, nyköpt för 70 kr på second hand -ME LIKE!
 En jacka/kavaj med ett antal år på nacken, men ÄLSKAR precis allt med den! Välskräddad i snygg färg :0)
 Arvegods, nytt för i år med äkta 80-tals känsla ;0)
 Två gamla sommar favoriter ;0)
 Kitschigaste broscherna kommer från glada 80-talet som då min mamma pimpade min lilla jeansjacka med dessa :0)
 Favorit väska i mocka från secondhand, hängt med ett tag & funkar alltid!
Karameller för naglarna :0)
Även om trenden säger färg så vet ni som känner mig att jag alltid gillat färg, eller?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar