Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

fredag 20 april 2012

Sukì direkt hem i brevlådan

Jag blev så himla nöjd efter mitt förra köp hos Pure shop, så jag fortsätter handla mina lyxiga ekologiska hudvårdsprodukter där. Beställningen gjorde jag i tisdagskväll, i torsdags låg paketet hemma i brevlådan, snabba ryck & billigare än i Sverige -I LIKE!

I was so pleased after my last purchase from Pure Shop, so I continue to buy my luxury organic skincare products there. This order I made on tuesday evening, on thursday the package was in the mailbox, quickly & cheaper than in Sweden -I LIKE!


Paketet har landat!
Alla produkter, denna gång från Sukì, ligger varsamt förpackade + produktprover & folder...
Två favoriter i repris & en ny...
Den vänstra förpackningen innehåller en flaska med rengöringslotion som bland annat innehåller citron, lavendel, timjan & salvia...
Denna goding var ett tag sedan jag använde den, en underbart effektiv & uppfriskande exfoliate foaming cleanser med citrongräs, kamomill & c-vitamin...
Jag älskar effekten av att använda en bra olja till ansiktet, något som jag förr trodde gjorde huden fet, men ack så fel jag hade...
Denna innehåller morot, vindruva & rosor, jag kompleterar med en ansiktskräm från

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar