Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

måndag 2 april 2012

Grönt & gult från H&M

Godmorgon! Själv börjar jag min måndag morgon med en tågresa till Älmhult där dagen kommer spenderas.

Nu till saken. Allra första gången jag såg detta halsband i en tidning, kanske i januari, så visste jag att detta måste bli mitt. Sagt & gjort, nu har jag det. Härliga, kitschiga plastpärlor i skön grön nyans från H&M är mitt senaste pynt. Mina två gamla necessärer från holländska Kitsch Kitschen har jag tyvärr fått kassera då dragkedjorna lossnat & de var allmänt vissna efter hårt slitage. Men jag hittade en ny variant till att förvara sminket i på resande fot, en härlig smäll karamell i gult också från H&m. För flaskor & allt annat får det nog bli en större variant som kan hängas på en krok, men än har jag inte hittat den rätta...

The first time I saw this necklace in a magazine, perhaps in january, I knew that this must be mine. Said & done, now I have it. Lovely, kitsch plastic pearls in a nice shade of green from H&M. Also found a lovely smooth yellow toilet bag for my makeup from H&M :0)


Pastellfärgade plastpärlor i skimrande grönt...
Too much? Absolut inte, ÄLSKAR det!
Pastell gul necessär kommer sminket få resa i när det är dags för en tur nästa gång ;0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar