Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

fredag 9 mars 2012

Jag tar dagen med ett leende!

Godmorgon fredag! Började min dag i tandläkarstolen där jag inte riktigt visste hur det skulle gå... Men det gick toppen och efter lite putsning så behöver jag inte komma tillbaka på 1 1/2 år. Tandläkarbesök = check. Min program ta hand om dig själv går framåt. Nu är det helg & kylskåpet behöver fyllas på, see you later :0)

Good morning friday! Started my day at the dentist's chair where I did not really know how it would end ... But it went great, I do not need to go back in 1 1/2 years! Dentist visits = check. My program take care of yourself moving forward. Now it's the weekend & refrigerator needs refilling, see you later: 0)

Jag är så glad att det gick bra hos tandläkaren idag :0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar