Top Vardagsbetraktelser bloggar Blogglista.se Blogg Topplista Allmänt Matbloggstoppen

lördag 5 november 2011

Förväntansfull kväll

Champagne, spännande mat, vin, goda vänner, ett födelsedagsbarn -ikväll ska vi till Bloom in the park! Förutom den lilla detaljen att jag är helt slut sedan igår så har jag sett fram emot den här kvällen jätte länge. Det som återstår är att hitta något kul att ha på sig så nu ska jag dyka rätt ner i garderoben & rusta mig inför en toppen kväll. Jag återkommer med rapport från både fredagen & lördagen imorgon :0)

Champagne, exciting food, wine, good friends and a birthday -tonight we are going to Bloom in the park!


Bloom in the park tillhör en kategori för sig själv när det gäller restaurang här i Malmö, jag är förväntansfull...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar